hry:strategie:megaglest

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
hry:strategie:megaglest [2013/05/05 00:19]
ToMášMarný opravený odkaz na Glest
hry:strategie:megaglest [2019/02/25 18:21] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 +====== MegaGlest ======
 +
 +**MegaGlest** je svobodná realtimová strategie, která vychází ze hry [[:​glest|Glest]]. Ve hře máte na výběr z několika frakcí, jako jsou Mágové, Technici, Indiáni, Egypťané, Seveřané, Peršané a Římané. Každá má odlišné prostředí,​ vlastní jednotky, budovy a vylepšení,​ výhody a nevýhody. Během hry musíte zakládat osady, abyste mohli získávat zdroje jako je energie, jídlo, zlato, bydlení, kámen a dřevo, bránit se proti ostatním hráčům a trénovat jednotky k průzkumu a útoku na nepřítele,​ rozvíjet své schopnosti v průběhu hry. Hru je možné hrát jak proti umělé inteligenci,​ tak i proti soupeřům po síti.
 +
 +MegaGlest je možné si přizpůsobit,​ vytvářet vlastní mapy, prostředí,​ herní módy, i celé tzv. technologické stromy, které obsahují vlastní druhy jednotek, budov apod. 
 +
 +Hra je z velké části přeložena do češtiny. ​
 +
 +{{ :​megaglest-zacatek-hry.png }}
 +
 +====== Instalace ======
 +
 +{{:​apt.png}} [[:​Nainstalujte]] balík [[apt://​megaglest|megaglest]].
 +
 +====== Spuštění ======
 +
 +{{.:​navigate.png}} Hru můžete spustit z nabídky **Aplikace → Hry → MegaGlest** nebo [[:​Terminál|příkazem]] ''​megaglest''​.
 +
 +====== Odstranění ======
 +
 +{{.:​clear.png}} Jednoduše [[:​Instalace programů|odstraňte]] balíky ''​megaglest''​ a ''​megaglest-data''​.
 +
 +====== Odkazy ======
 +
 +  * [[http://​megaglest.org/​|Domovská stránka]] {{:en.png}}
 +  * [[http://​cs.wikipedia.org/​wiki/​MegaGlest|MegaGlest na české Wikipedii]] {{:cz.png}}
  
  • Poslední úprava: 2019/02/25 18:21
  • (upraveno mimo DokuWiki)