hry:strategie:savage_2

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

hry:strategie:savage_2 [2019/02/25 18:21] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 +====== Savage 2 ======
  
 +**Savage 2** je pokračování netradiční a originální hry Savage. Hraje se on-line jako souboj týmů. Odehrává v reálném čase a umožňuje hráčům hrát za jednotlivé fantasy postavy nebo se stát velitelem bitvy. Spojuje prvky strategie, akčního FPS a RPG. Původně byla hra placená, ovšem ke konci roku 2008 byla uvolněna k bezplatnému hraní pro všechny. Stále však existuje možnost zakoupit si placený účet, který má ve hře některé výhody.
 +
 +<WRAP centeralign>​
 +[[http://​savage2.s2games.com/​ss/​ss106.jpg|{{http://​savage2.s2games.com/​ss/​ss106.jpg?​250}}]]
 +[[http://​savage2.s2games.com/​ss/​ss123.jpg|{{http://​savage2.s2games.com/​ss/​ss123.jpg?​250}}]]
 +</​WRAP>​
 +
 +[[http://​savage2.s2games.com/​media.php?​t=ss|další obrázky]]
 +[[http://​www.gametrailers.com/​player/​29753.html|trailer]]
 +[[http://​www.youtube.com/​watch?​v=KEhycYWV0I0&​fmt=18|trailer 2]]
 +
 +====== Instalace ======
 +{{:​iconCircle.png}} Návod byl testován na **Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex**. Pro hraní budete potřebovat zprovozněnou [[Ovladače grafických karet|3D akceleraci]].
 +
 +{{:​save.png}} Stáhněte si ze [[http://​savage2.s2games.com/​download.php|stránky hry]] instalátor pro Linux (.bin soubor). Nastavte na tomto souboru [[:​spustitelný příznak]] a spusťte jej. Instalátor vás provede instalací.
 +
 +Před prvním spuštěním je někdy potřeba také spustit /​usr/​local/​games/​Savage2/​dedicated_server.sh a savage2_update.bin.
 +
 +====== Spuštění ======
 +{{:​navigate.png}} Hru spustíte z nabídky **Aplikace → Hry → Savage 2**, případně souborem ''​savage2.bin''​ z instalačního adresáře hry. Taktéž máte dostupný editor map a prohlížeč 3D modelů ze hry.
 +
 +{{:​info.png}} Nový účet si lze vytvořit přímo ve hře po kliknutí na //Login//, případně jednodušeji na [[https://​savage2.s2games.com/​create_account.php|stránkách hry]]. Před ponořením se do hry také doporučujeme shlédnout [[http://​savage2.s2games.com/​tutorial/​|webový tutoriál]] a zahrát si tutoriál dostupný v hlavní nabídce hry.
 +
 +{{:​speaker.png}} Pokud budete mít problémy se zvukem (nefunkční,​ praskání),​ nejprve se ujistěte, že máte nejnovější verzi hry (kontrola proběhne po kliknutí na //Login//). Pokud aktualizace nepomůže, zkuste v nastavení změnit v kartě //Sound// položku //Ouput system//.
 +
 +====== Odstranění ======
 +{{:​clear.png}} Z instalačního adresáře hry spusťte soubor ''​uninstall-Savage2.sh''​.
 +
 +====== Odkazy ======
 +  * [[http://​savage2.s2games.com/​|Domovská stránka]]
 +  * [[http://​en.wikipedia.org/​wiki/​Savage_2>​_A_Tortured_Soul|Savage 2 na Wikipedii]]
 +  * [[http://​www.gamepark.cz/​savage_2_a_tortured_soul_23558.htm|Recenze na Gameparku]]
  • Poslední úprava: 2019/02/25 18:21
  • (upraveno mimo DokuWiki)